@Yuliaece benim de bugün kontrolde doktor gördü hem de 3 defa dolanmış kordon. Daha 30+2 deyim üstelik. Şimdilik bir sorun yok herşey yolunda gelişimi haftasına uygun, her hafta geleceksin kontrol edicez dedi. Düzelmezse de ciğer geliştirici vs yapıp alicaz bebeği dedi. Benim zaten sezeryan olacaktı ama erkene alınacak 38 de alırım diyordu 37 de alırım daha fazla beklemem dedi. Ben umudu kesmedim ama döner diye umutluyum. Sizinki en azından 38 hafta olmuş, sağlıkla doğsun inşallah .