mrshavva 28. Haftanız geldiği zaman reçete yazıyor ve ilacı alıyorsunuz sadece 28’den önce kanamanız olursa önceden iğne yapılıyor olmazsa 28’de yaptırıyorsunuz ondan sonra Doğuma kadar rahatsınız Doğumdan sonra da bebişin kan grubuna bakılıyor eğer kan grubu sizinkiyle aynıysa bir daha iğne olmuyorsunuz ama sizinkiyle aynı değilse bir daha iğne oluyorsunuz inşallah bir daha olmak zorunda kalmayız 🙈☺️
Happygirl10 Kızlar ben de bir şey danisayim size hazır post açılmışken Benim doktorum da 28 de iğne olmamı söylemişti fakat izindeydik memlekette başka doktora kontrole gittim ve dile getirdim gerek olmadığını doğumdan sonra bebeğin kanına bakılarak zaten vurulacagini söyledi ve vurdurmadim. Bir sıkıntı olur mu ki?
Msalbyrk Happygirl10 ya bazi doktorlar kanaman olmadgi surece ilk gebelkte grek duymuyor dogmdan snra dyor. Bazilarida vrul dyor🤷♀️