ahsend bende öğreneli 2 hafta oldu kahveyi azalttım sadece arada türk kahvesi içiyorum ama çaysız da olmuyor ya seven insan için bırakmak zor bence sabah bir tane akşam iki tane açık içiyorum çay demek muhabbet demek eşinle oturup bi çay içmeyeceksen anlamı da olmaz hayatın ya bence önemli olan 200 mg kafeini geçmemek abartmadan içilebilir