Zeytinyağı kıvamında açıklıkta içiyorum ben çay
İlk başta bir çay tiryakisi olarak çok zorlandım aka sonra alıştım, zaten normalde de çok koyu içilmemeli Türk milleti olarak abartıyoruz bazı şeyleri. Kahveyi de kafeinsiz kahveler satılıyor onlar benim vicdanımı çok rahatlatti içerken çok rahatim