2minnosannesi_ Sevaall son adet tarihine göre 5 hafta ikinci kez beta istedi doktor bugün tekrar yaptıracağım perşembe de kontrole gideceğim inşallah bir sıkıntı çıkmaz aralık ayında kendiliğinden bir düşük yaşadım çünkü kuzum
Pnrpnr_ Sevaall ayy ben de tam iki gün gecikince yapmıştım ve akşam idrariyla test yaptım dayanamayıp kopkoyu iki kırmızı çizgi görmüştüm. Dualarım sizinle 💗💕
2minnosannesi_ Sevaall amin kuzum sağlıkla gelsinler inşallah en kısa sürede sende alırsın güzel haberi dualarım seninle 🤲🏻
2minnosannesi_ Sevaall rica ederim kuzum istersen bugünde bekle yarın bir kan testi verirsin belki geç döllenme dedikleri olay vardır inşallah öyledir de kanda çıkar 🤲🏻