minikmucizeemaak Sevaall Varsa çıkaması gerek geç döllenme olmadıysa erken gebelik testi demeyebilirsin canım
2minnosannesi_ Sevaall varsa çıkar canım geçikmen olmuş çünkü yap test sonucu da at bakalım. İnşallah vardır rabbim gönlüne göre versin 🤲🏻
Sevaall Suan bende kaset test var… 2 gun gecikmeli ama ondada çıkarmı bilmiyorum ki😊 ya bide hic belirtim yok.. her ay olan adet belirtilerim bile yok.. çok şaşkınım
2minnosannesi_ Sevaall soldaki üç çizgiye tıkla orada resim yükle var açılan sayfaya resmi seçip yükle dedikten sonra bağlantısını kopyalayıp buraya yapıştır kuzum
2minnosannesi_ Sevaall hayırlısı kuzum senin için 🤲🏻 yükleyemiyorsun madem dua etmekten başka birşey gelmez elimizden
Jesca Sevaall Sevaall ben adetimin üzerinden üç gün geçtiğinde yaptım çıkmamıştı bir hafta sonra tekrar yaptım o zaman çıktı..bence biraz daha bekle ikinci testi yap..Rabbim inşallah nasip eder
2minnosannesi_ Sevaall gecikmen var bugün yarın bile kan versen çıkar canım benim istersen ver bende bu akşam vereceğim kan doktor tekrarlamamı istemişti