Giizemm ben de Pazartesi 6 güne gircem yapsam mı diye düşünüyorum ama beklicem galiba. Normal basit test yaptım tekrar belki silik çıkar diye ama negatif o yüzden bekleyip hayal kırıklığına uğramamak mantıklı gibi geliyor ama tutabilirsem tabi kendimi negatif olup pozitife dönen de var negatif çıksa da bi umut beklicez o yüzden anlamı kalmcak herhalde