eylulasd1_ 12. haftamda plasentanın aşağıda olduğunu ve dikkatli olmam gerektigini söylemişti, 20. haftadaki konrtolumde plasentanın yukarı çıktığını, problem kalmadığını söyledi, tabi ondan sonra da rahim duvarin ince yatmaya devam dedi, i da ayrı bir mesele 🤦🏾