nur34_
Olabilir öyle şeyler ya genelde az yemek yaparım o gün bitsin isterim ama biraz fazla olduğu zamanda oluyor onu da sonraki gün yiyoruz dün öyle oldu bugün yeni tazeden yemek yaptım bu arada çökertme kebabı kesinlikle tavsiye ederim yapmadıysan mutlaka dene🙈