Longtighthugs kafanı meşgul edecek şeyler bul. Ben kitap okuyup örgü örüyorum. Ayrıca yatmak zor biliyorum benim gebelik riskli ayrıca rahim yetmezliği olduğu içinde serklaj yapıldı. Yemek tuvalet dışında kalkmam yasak oturmam bile maksimum 20 dk. Bel fıtığım var yatmaktan onun ağrısı ayrı boyun ağrısı ayrı çekiyorum. Dikiş yerim içerden acıyo. Ama diyorum ki sonu güzel bitecek. Bir hareket etmesi beni mutlu ediyor. Mesela bugün hıçkırık tuttu bebeği sanırım pıt pıt karnım içinde ☺️ Sakın korkma yiyecek ekmeği içecek suyu varsa rabbim onu kucağına almayı nasip eder. Seni çok iyi anlıyorum kanamam olunca kontrol etmek için tuvaletten çıkmıyordum. Paranoyak olmuştum ama bebeğimi etkileyecek diye kendime çeki düzen verdim. Burda doğuma kadar kanamayla bebeğini kucağını alan anneler var. Sen bebeğine tutun. Oda senden güç alacak. İçinde kafanda rahat olsun.