Canım bn 17 haftalık oldum bnmde geçen hafta ki kontrolümde kanama alanı gördü doktorum proluton depot yazdı daha öncede 6 haftalıkken olmuştu ve 10. Haftaya kadar iğne riskli bi şekilde sürdü tam geçti derken yine oldu olabildiği kadar istirahat etmeye çalışıyorum bayramdan sonra kontrolüm var inşlh o zamana kadar geçer