Merhabalar öncelikle geçmiş olsun
Ben de çok korkan biriyim ben de kürtaj oldum anestezi yaptılar uyuyup uyanmak gibi hiç dert etmeyin ben ozelde olmustum çikista yemek vermişlerdi yemek vermeden çıkış yaptirmadılar devletteki prosedürü bilmiyorum ama bence araba kullanmayın tek başınaysanız da taksiyle falan dönün veya bir arkadaşınızdan rica edin ama yine de siz bilirsiniz tabii doktor bana kürtajda iyice temizledim her yeri demisti bir sure zaten ilişki yasaği verdi iliski yasağı bittikten 4 ay sonra falan da hamile kaldım şimdi 19 haftalık 🧿 Allah size de ve isteyen herkese de hayırlı zamanda sağlikla nasip etsin inşallah