Merhaba çok geçmiş olsun.
Benim ameliyat doktor igne her seye fobim var. İlk büyük olayım kürtajdı. İnan hiçbir şey yokmuş. anestezi ile yapıyorlar, ben 11 dakka sonra gözümü açmıştım, islem de 9 dakika falan sürmüş zaten arkadaşım beklemişti beni öyle dedi.
Yanınızda biri olmasına gerek yok, uyandığınızda çamaşırınız pantolonunuz her şeyiniz giydirilmis oluyor hemsireler tarafından.
Ben bir an önce hastaneden ayrılmak icin biraz acele etmiştim, asansörde düşecek gibi oldum anestezinin etkisinden dolayı, arkadaş tuttu. Siz yataktan biraz daha gec kalkarsanız hiçbir sey olmaz kimseye ihtiyac yok.