Gulcangzl16 Birmavianne__ aynısı birebir bende de var ama kan da negatif çıkıyor inan anlamadım metrajla adet olacağım günü bekliyorum umarım vardır
Esracaaa Merveal süt maydonoz canım 1 lt süt 1 bağ maydonoz biraz viks 1 tane soğan parçala bunları sütün içine kaynat burharına otur canım beline etrafına battaniye sar altında hiçbirşey olmasın yarım saat bekledim ben
Birmavianne__ Kivircikkuala test yaptın mı? Ben erken gebelik testi yaptım negatif 🥺 ama hala sağ al kasıgımda belimde ağrı var regl günümdü bugün olmadım
Kivircikkuala esmerella37 kuzum inan ki bilmiyorum kendimi kaptırmamak için umursamıyorum sadece kasıklarım ağrıyor onu da hissediyorum üşüttüm mü yoksa kist mi oldu diye merak ediyorum
Kivircikkuala esmerella37 @Esracaaa @Gulcangzl16 Kızlar en son hormon testi verdiğim de aşağıdaki gibiydi doktor herşey iyi demişti bide siz bakın
esmerella37 Kivircikkuala anladm. cnmm hayırlısı olsjn insallah hakkımızda hic anlamam hormonlardan ayrıca ben
ummuhan3 Kivircikkuala canim seni takip ediyorum bende senin gibi epeydir uğraşıyorum inşallah bizede nasip olur annelik hayırlısıyla 🤲🌺selamlar
Yarennasal Kivircikkuala benimde bat 14 nisan şuan hafif kasıklarım ağrıyor 1-2 gündür hafif var inşallah bedenim gebelik istiyor diye benimle oynamıyordur 🥲