Esracaaa ağrıların tam olarak ne tarafta yani adet ağrısı gibi karnında mı yoksa daha aşağıda mı açıkçası ben de aynı durumdayım kasıklarımın altında bir ağrı var çok yoğun bir ağrı değil ama gaz varmış gibi afedersiniz tuvalete gitmem gerekiyormuş gibi bir ağrı, genelde herkes adeta ağrısı ile aynıdır ama bendeki ağrı adet arasında pek benzemiyor