Eyll_lna Lütfen doktorunuzun dediğini ciddiye alın sadece. Bazen burada gördüğüm kilolara inanamıyorum. Benim bebeğimin 1800 olduğu, doktorun gayet iyi dediği bir haftada birinin bebeği 2800dü. :) Ben de çok takılıyorum ama kıyaslama yapmamamız gerekiyor. Genetik cidden çok önemli doktor daha en başında bana sen minyonsun bebeğin de muhtemelen öyle olur demişti.