babyasyanil evet hiç rahatsız edici bir durum yaşamadım 1 yıldır. Çok rahatsız ederse hemen atarsın poşeti yenisini takarsın mis gibi ☺️ zaten büyük değil küçük kova benimki. Sık atmak gerekir ve poşet israfı olmasın diye öyle düşünmüştüm. Korbell in kovası zaten pahalı, poşeti de ayrı pahalı dediğiniz gibi. Bide benim içim almaz zaten uzun süre içinde bez biriktirmeyi kokmuyor deyip de.