Kizlar bilgisi olan yaşayan varmı ya beynim çok karıştı benim normalde adet olsam kırmızı olur kahverengi önce leke leke geldi sonra parça gibi geliyor bende koyu kıvamlı sümük gibi geliyor uzuyor bide adet mi yoksa yerleşme kanaması falan mı kafam karıştı bugün başladı sadece az az oluyor