Seherak Lina-Annesi bende burdayım 14 nisan sezaryen bende inş bi sürpriz olmaz umarım gününde planlı olsun isterim her ne kadar ağırlaşmış ve zorlanıyor olsamda sağlıkla gelsin bebişler 🌸benimde ters bebek dönmedi
Lina-Annesi Seherak canimmm acaba donmesi mi daha iyi sezeryan icjn dönmemesi mi sordun mu bunu doktora ? Bende sorcaktim unuttum
Seherak Lina-Annesi bebek tersse normal doğum isteyen için sıkıntı olmuyor dıye bılıyorum benim zaten baştan sezaryen istiyordum ters kaldı doktorda isteğe bağlıydı artık mecburi sezaryensın dedi
KLORAKHANIM Lina-Annesi normalde cok hizli gidiyordu 34 de yavasladi biraz da brnden kaynakli haliba istahim kesikdi suan 36+1 2600 1 haftada 100 gramcik aldi am 🤷♀️😓😊
Selisce Lina-Annesi benim de planlı sezaryen 14 nisan inşallah bu kadar az kaldığına hala inanamıyorum hem korku hem heyecan hiç uyuyamıyorum 🥰