Pinkgold Lina-Annesi benimde 14 nisanda geliyor normal doğum olucak inşallah 🙏🏻 erkende gelebilir dedi ama bakalım nasıl gelmek istiyorsa öyle gelsin 🙏🏻😇 bütün bebişler sağlıklı huzurlu bi şekilde gelsin 🤲🏻
Maydonozluk Lina-Annesi 2 cm açıklıkla bekliyorum nişanımda geldii tuhaf olan az önce uykudan uyanacak kadar şiddetli bir bulantıyla uyandım biraz hafifledi ama devam ediyo son zamanlar gerçekten aşırı zor
beyzacmvrc Lina-Annesi amin inşaallah hayirlisiylaa ♥️ benim daha 29+2 ama baş asagi pozisyon almış bugün gittim inşallah erken gelmez doktor normal bu haftalar da ilk gebeliklerde dönmesi beklenir zaten dedi ama snein kaçıncı haftada dönmüştü
Fahriye1937 Lina-Annesi forumda araştırmaktan uyku tutmadı. Benim de o zaman doğum kısmstse Maydonozluk beyzacmvrc
beyzacmvrc Lina-Annesi hayırlısıyla kucağına al insaaallahhh♥️ ben düşündükçe bile acayip heyecanlanıyorum yarın bebisin kollarında olcak Allah’ın izniyle ya ne güzel 😍