Çalışan biriyseniz gayet pratik. Yada evde çok patates kızartılıyor ise gerçekten hayat kurtarıyor. yağı,ocak batması vs olmuyor. Çalışmıyorsanız acillik bir durumu yok. Ama Dyson için aynı şeyi söylemeyeceğim. Evim büyük. Ki ben hantal büyük süpürgelerden istiyordum. Titizim biraz Onlarla evi bu kadar sık asla süpüremezmişim. Dikey Süpürge o iyi süpürmüyor diyen olursa da 2dk önce süpürülmüş halıyı süpürdüm iyiki almışım dedim sonucunda.