Gizem3544 philips var bend eben çok memnunum. Etleri çok güzel pişiriyor köfte zaten öyle. Patates kızartması da çok güzel oluyor bana yasak kızartma türü yediğim an mide ile baya sorun yaşıyorum bu çok iyi oldu hem sağlıklı oluyor o kızartmanın yağına göre hastalığım olmasa bile tercih ederdim. Onun dışında buzluktan bir şey çıkarınca eritmek içinde kullanıyorum. Kızım kurabiye çok seviyor ben ve eşim pek yemeyiz fırında bir sürü oluyor ama buna atıyorum 8-9tane olacak şekilde 10dkda hazır. Sonra buzluga koyduğum hamur işlerini ısıtmada çok başarılı temizliği de kolay geldi bana. Tezgah üstünde duruyor aktif kullanıyorum hiç kaldırmadım kasım ayinda almıştım heves falan değilmiş onu anladım ☺️