tubimom babymom_8 benimde ikinci ilkide öyleydi ikinci de öyle sürekli kasik ağrım var yürüyemiyorm. Yerine mi alıştı napti 😄
Rabissssscee tubimom ay kalsın kuzum valla ben 8 senedir bekliyorum hâlâ ikna olamıyorum. kontrollere elim ayağım titreyerek giriyorum 🥲 rabbim korktuğumuzdan korusun 🌸
Sengul-9798 tubimom 2.ci de stres te oluyor çok diye duymuştum bi kaç kişiden ama tam bilemiyorum tabi 🤭
tubimom Sengul-9798 evet ilkinde deli cesareti vardı bunda korku var başıma ne geleceğini bildiğim için bide erkek extra hamileyken stres ve sinir yapiyor 😅
Sengul-9798 tubimom o bende de var oglus dogunca gitse bari gereksiz yukselmelerim filan oluyor baz n diyorum dayanilmicak biriyim diye 😂
tubimom Sengul-9798 hiç sorma bide kızım var beş yaşında o da ayrı sinirlendiriyor bende zaman çabuk geçsin diyorum
Araseymen09 tubimom evet benımkı bir de 2. Gebelik ilk ki erken doğdu bakalım inşallah bu zamanında gelir Allahın izniyle
tubimom Araseymen09 benimki de ikinci bende de ilkinde erken doğum riski vardı hep ilaçla 39 a kadar gittik. Bu da aynı bunda da var