Sengul-9798 tubimom seni geçmişim de artık bana zaman gecmiyor gibi o kadar çok heyecanlanıyorum ki biran önce kucağıma almak istiyorum rabbim hepimize sağlıklı doğumlar hayırlı evlatlar versin inşallah 😂🙏
tubimom Sengul-9798 canım benim ya😍ilk mi ilk olunca öyle oluyor ben bunda biraz daha normalin sanki 😄
tubimom esnyz14 benim ikinci ama yine kız istiyordum daha çok mutluyum tabi oğlum olacak ama şaka maka sanki arkadaş dogurmusum kendime kızım bir başka ya avukatım gibi😄😄
Araseymen09 tubimom evet benımkı bir de 2. Gebelik ilk ki erken doğdu bakalım inşallah bu zamanında gelir Allahın izniyle
babymom_8 tubimom Canım önce düşük tehlikem vardı sonra erken doğum derken bu aşamaya geldik ya hala şoktayım bu seferde beyefendi gelmiyor inşallah bir sıkıntı olmaz yoksa hastane 42 ye kadar bekletiyor 🤐
tubimom babymom_8 benimde ikinci ilkide öyleydi ikinci de öyle sürekli kasik ağrım var yürüyemiyorm. Yerine mi alıştı napti 😄