tugcee0 ilk gittiğim kadın doktordan memnun kalmayınca erkek doktora gitmek istedim ve hamileliğimin başından beri aynı erkek doktora gidiyorum. Evet biraz çekinerek alttan çatı muayenesi de oldum ama yapacak bir şey yok günde kaç kere görüyorlar belli değil 😀 pazartesi günü sezaryen olacağım, bilsem çatı muayenesi olmazdım 🥲 çatı muayenesini olduğum hafta bebiş gelmeye karar verseydi normal doğuracaktım ama şimdi 4 kiloyu geçmiş o yüzden sezaryene karar verdik ☹️