tugcee0 Kızlar doktorum erkek doktor gayet ilgili tatlı dilli sevecen bi doktor bugün biraz doğum konuştuk kendisinin normal doğum önceliği olduğunu söyledi bende zaten normal istiyorum ama biraz korkuyorum zaten 36-37 haftada netleşir tam olarak dedi doktorum erkek olunca biraz çekinip utanıyorum aranızda erkek doktora giden var mı siz de benim gibi çekiniyor musunuz rahat mısınız nasılsınız yani
Daisy0000 tugcee0 Ben valla özellikle erkek doktor tercih ediyorum,bana muayenelerde daha ilgili geliyorlar.. Takipli olduğum doktorda erkek ve çok memnunum..Hiç alttan muayene olmadım,olacağım zaman belki çekinirim bilmiyorum ..
Merinizzz tugcee0 canım benimde doktorum erkek hatta özellikle bende daha samimi buldum bir çok kadın doktora da gittim ama bu kadar ilgili değillerdi 39 . Haftaya giriyorz bende hiç alttan muayene olmadım olsam belki biraz bana da garip gelir utanırım evet ama sağlık bu yapacak bir şey yok hem bizim gibi kaç tane hamile ye hastaya bakıyor bu insan diyerek kendime telkin veriyorum ben bir biz değiliz sonuçta bence çok kasma kendini sen ve bebiş iyi olun gerisini zaten doğumdan sonra unutursun gider
-Gr- tugcee0 doktorum erkek altanda muane oldum cekinmiyorum hayır çünkü doktor fark etmez benim için işini düzgün yapsın o önemli ameliyathaneye ve dogumhaneye girdiginizde herkesin kadın olacagı ne malum
gozkarag tugcee0 benim de doktorum erkek ve benden 2-3 yaş büyük. Aşırı sevecen ve sıcakkanlı onun mesleği o hiç çekincem utanmam olmadı açıkçası
tugcee0 Merinizzz bende 29 haftama kadar bayan doktora gidiyordum ama o kadar ilgisizdi ki artık dayanamayıp değiştirdim hiç de pişman değilim çok iyi doktorum ama ben yine de çekiniyorum
Merinizzz tugcee0 dediğim gibi doğuma kadar goruceksiniz o kişiyi işini iyi yapsın da kadın erkek farketmez sağlığınız önemli olan
Allahkahretmesin1 tugcee0 benim de doktorum erkek ama doktorunuz kadın da olsa ekibinde erkekler olabiliyor ve kadın erkek karışık giriyorlar doğuma yani her halükarda görünüyor her yer o yüzden çok da düşünme bence bunları sonuçta günde kaç defa görüyorlar Allah bilir
Burrccu tugcee0 ben hic cekinmiyorum doktor sonuçta o :) erkek doktorlar daha ilgili geliyorlar bana niyeyse :)
tugcee0 Burrccu evet benim önceki doktorum bayandı ilgisizdi değiştirirdim o yüzden şimdi çok memnunum
Gozdece_06 tugcee0 benimde erkek bende bi tık çekiniyorum ama doğum da gözüm çok görür mü bilemiyorum 😁 bgn kontrolüm var 37. Haftada çatı muayenesi yapılabilir deniyo 2. Doğumum ama 2 de de yapılıyor mu acaba ?
tugcee0 Gozdece_06 2. Yapılıyor mu bilmiyorum ama benimde doktorum 36-37 de çatıya göre karar veririz demişti doğum şekline her şey yolunda olursa öncelik normal dedi
Gozdece_06 tugcee0 Benimde ilk normal olduğu için normal bekliyoruz inşallah hepimiz için hayırlısı canım ❤️
Zeeynep1 tugcee0 en güzeli erkek doktor cok ilgili oluyorlar. Oac tane kadın doktoru gittim hiç memnun kalmadım.ilk doğumun swzeryan erkekti doktor onun dışında 2 tane erkek var 3 kadin hepsi başında biraz çekindim ama onlar için çekirdek citlemek g8bi birse y aliskinlar adam dikiş atıyor ne yiyeceğini konuşuyor sen düşün 😊