merve_bulut 1234567890asd doktor herkes sma testi veriyor yeni yeni duyulduğu için o yüzden sonuç geç çıkar demişti canım ama ondan galiba
Rabia234 Mucizemibekliyorum_ hamileyken en erken vakitte sonuçları veriyorlar yinede konuşabilirsiniz birde özel gen testleri yapan firmalar var orada 20 günde çıkıyor eşiniz kan testi yaptırabilir gerekiyorsa sizden alırlar ben hamileyim diye direkt benden aldılar sonra taşıyıcı çıktıktan sonra eşimden aldılar
Mucizemibekliyorum_ Rabia234 evet bugün özel bi laboratuvarı aradım 15 günde çıkıyormuş 1500 lira dediler kişi başı. hani bir iki aya çıkar gibi olsa o parayı ona vermem diye düşündüm çünkü geçen ay verdi eşim testi bu sebeple kararsız kaldım ama çokta önemli bi test sonucunu beklemeden tedaviye başlamak istemiyorum
TubaDMR4 Rabia234 bizde de tam tersi çıktı eşim taşıyıcı bende sıkıntı yok az önce öğrendim bu durumda risk durumu nedir hiç bi bilgim yok
Senayl34 Mucizemibekliyorum_ 3 yıllık evliyim o zamnalr zorunlu degildi nikahtan önce gebeydim yaptirdigimda eşinden alıyorlar kanı eğer onda cikarsa senden de istiyorlar ben aile hekimine gittim dedim çıkarsa Allah korusun 1 ayda ben kendi sonucumu bekleyemem aynı anda verdik kanları 1 ay olmadan çıktı
Mucizemibekliyorum_ Senayl34 Allah Allah nasıl bu kadar farklı olabiliyor sonuç çıkarma zamanları anlamıyorum benimde eşim verdi aile hekimi 3-4 aya çıkar demiş
babyasyanil 1234567890asd yok canım eşim taşıyıcı olsaydı benden kan alcaklardı ama onda bi sorun çıkmadı
Rabia234 Mucizemibekliyorum_ canım benim inşallah kötü bir sonuç çıkmaz içiniz rahat olsun diye tabiki yaptırmak gerek
Hdeniz61 Mucizemibekliyorum_ eşim sağlık pcağında yaptırdı bir kişinin kan vermesi yeterli dediler sadece eşimden aldılar kan 3 ayda çıktı sonuç
1234567890asd Mucizemibekliyorum_ biz nikâh işlemleri yaparken verdik taşıyıcı olup olmadığım öğrenmek için
merve_bulut Mucizemibekliyorum_ Çorum’da canım aynen aile hekimliğinde vermiştik geçen sene şubat ayında
1234567890asd merve_bulut bizde sadece eşime baktılar ondan olmadığı için bana bakmadılar o sma hastalığını erkek taşıyıcı oluyor dedi doktor
Senayl34 Mucizemibekliyorum_ keşke sende verseydin aynı anda e nabiza bak canım sürekli ben sordum uzun sürer falan dediler ama 1 ayda çıktı w navizda tahlillerde görünüyor
merve_bulut 1234567890asd aynen kuzum bizimde öyle oldu eşimden kan aldılar sadece eğer eşin taşıyıcı çıkarsa sendende alıcaz demişlerdi. Ama gerek kalmadı taşıyıcılık yok çıktı sonuç
1234567890asd merve_bulut ben kayınvalidemin taşıyıcı hastalığı var beyinde pırtı oluyormuş hamile iken vb oluyormuş görümcem de var ben onun için test vermiştim hamile iken
Candan_13 Bir şey soracağım resmi nikâhta eşim den tek kan istemişlerdi benden istemediler eşimle akraba evliliği kandan sonra nikah kıydık Bir sorun olsaydı arar yada söylerlerdi değil mi hatırlamıyorum 7 sene. Oldu sonuçları verip vermediklerini
1234567890asd Candan_13 çıkınca tedavi görmüyorsunuz sonra evlilik işlemleriniz yapıyorlardı doktorum çıkarsa tedavi gördükten sonra temiz çıkarsa sonuç ondan sonra belgelerini vereceğim demişti
Rabia234 Normalde 1 2 ayda çıkıyor fakat gebelere öncelik tanınıyor 1 haftada çıkıyor ama araştırma hastanesinde 1 ayda çıktı
gakkoyengee Rabia234 ben geçen gün aile hekimine gittim başka bi sebepten dolayı hamile olduğumu öğrendiğim gün sma testi yaptıracaktık sonra hamile olduğumu öğrenince iptal oldu bu durumdan bahsettim doktorum şimdi yapsak çocuk testten önce gelicek yani o yüzden gerek yok dedi sonuçlar çok çok geç çıkıyormuş böyle diyince iki kere iptal oldu hamileyken yapıldığını bilmiyordum