Macuncu Allah korusun , fakat ben taşıyıcıyım eşinden kan tahlili istiyorlar onda taşıyıcılık yoksa %1 in altında ihtimal veriyor ben üniversiteye gittim amniyosentez yaptıracaktım doktorum yapmanın daha riskli olacağını söyledi .. yani anne ve babada olursa sorun oluşabiliyormuş 4 aydır bununla uğraşıyoruz malesef ki