Canım kafana göre klomen kullanılır mı hiç ? Ne zaman başlayacağını kaç tane kullanman gerektiğini bilmeden kendi kendine çok tehlikeli🥺 çaresizlikten yapıyorsun ama gerçekten hayretle okuyorum eşinin doktora gitmemesi çocuk istemediğini gösteriyor çünkü 3.5 yıldan bahsediyoruz 😨 şahsen ben 1 yıl dolduğunda ilk işim ikimizide kontrolden geçirmek oldu sorun bulunur ona göre tedavi uygulanır. Eşim gitmeyip boşverseydi ne olurdu bilmiyorum. Hepimizin eşinin erkeklik gururu var hiç kimse hastahaneleri sevmez ama isteyen insan öyle yada böyle inan ki gidiyor gerisi bahane. Yani hiç mi insanların çocukları olurken , eşleri hamileyken heves etmiyor şaşırtıcı ve bir o kadarda üzücü 🥺Allah yardım etsin canım işin çok zor 🙏