esmerella37 tavsiye olarak al , önemli sağlık sorunu olan ve aynı zamanda sağlık çalışanı biri olarak sana şunu söyleyebilirler çoğu zaman kendimiz doktordan daha iyi tedavi ederiz kendimizi , şahsen ben doktor çoğu zaman yapma yada gerek yok dediği şeyleri bilgi ve mantıken ( not : bana zararı olmayacak şekilde ) yapıp doktor neticesine şaşırmıştır. Tavsiyem şu kafanı boşalt folik asit al ve günde bir tane bebek aspirini 50 ml yada gün aşırı al faydası olur diye düşünüyorum birde bu dediğiniz ilacı , çünkü şayet kan akışı daha aktif olursa yumurtalığa daha fazla kan gider sizde ilacı kullanın folik asit zaten zararı yok , bence iyi olur . Elbette sizin için en iyisini siz bilirsiniz yinede