Dmrsm Kızlar hepinize iyi akşamlar bugün yumurtlamanın üzerinden 7 gün geçti bugün sabahtan beri aşırı kasık ağrım var belim ağrıyor iki kere azıcık leke geldi sonra kesildi birde şeffaf akıntı sizce bu ne kafam allak bullak oldu adetime bir.hafta var
Nermin_n Dmrsm merhaba. Ben bildiğim kadar adet günlerine denk geliyor yerleşme kanaması..bende adetime bir gün kalmış banyoya girdiğimde bir topa kan düştü..her keste farklı oluyor..istersen test al
Dmrsm Nhrdmr2147 hayır kuzum.daha bir hafta olduğu için yapmadım çıkmaz diye erken gebelik testide elimde yok
Nermin_n Dmrsm çubuk test..frautest mavi reng adetten iki gün önce gösteriyor..ben 8 gün önce yapsamda çıktı))
Aysee1123 Benim adet günümden tam 9 gün önce olmuştu yerleşme kanamam. Bu ne şimdi demiştim yani çünkü düzenlidir döngüm daha 9 günüm vardı meğer ise yerleşmeymiş. (Pembe kahvemsi akıntı) Adetten 1 hafta 10 gün önce olabiliyor.
Bircanyavuz270 Dmrsm korkma şuan bende öyleyim bel ağrım var kahverengi lekelenme oluyor inşallah vardır
Esrakckaa Dmrsm bende ayni oldu 23-25 marta kadar boyle devam etti lekelenme, ama kac defa test aldim negativ cikti, birz belirtilerim var ama testlerim hep negativ hayirlisi
Nermin_n Bircanyavuz270 yok canım 1 kere oldu sonra doktora gittik 1 kere olması normalmiş bir daha olursa acili arayın söyledi..
Yagmurcmn 2 gün kahverengi akıntı 1 günde hafif kanama oldu en sonunda test yaptım 8 gün gecikmeyle 5 haftalık hamileymişim
Yagmurcmn Bircanyavuz270 evet 2 gün kahverengiydi adet başlangıcı veya bitişi gibi sonra 1 günde kırmızı açık renkli hep peçeteye gelmeye devam etti kanama olunca test yaptım pozitifti