cihaninannesi Aman bacım uğraşma git özele parası neyse ver valla insan muamelesi bile görmüyoruz muayenr olcaz diye. Ben de devlette böyle bir şey yaşadım, kanamayla gittim muayene günüme denk geldi, doktor bakmadı acile git dedi oraya gittim bu sırada hep yürüyorum aşağı yukarı. Acilde ilan etmeye çalışıyorum beni doktor yolladı diye, nöbetçi doktor lütfedip kabul etti haydi geri polşkliniğe gittim, insan bi tekerlekli sandalye verir o da yok. Gittim bekle bekle 2 saat geçti. Doktor geldi baktı bana dedi ki hani bebek bebek mi var sanki. Düşük yapıyormuşum o sırada. İstersen radyolojiye git baktır dedi, vurdum kapıyı çıktım istemiyorum hiçbir şey dedim. Özele gittim kürtaj oldum. Çok şükür atlattım o zamanları ama çok yıprattı beni, bir daha uğraşmayağım devletle