-_Esra_- doktor, doktor odasında oturuyordu maalesef benim de zoruma giden olay buydu ben ilk ebeyle diyolog yaşadım daha sonra ben bebeğimi hissetmiyorum doktoru çağırın bari ultrasonda baksın kalp atışını dinleyim acil neden size yönlendirme yapıyor hiç bişey yapamayacaksınız deyince doktoru çağırdı ve gelen doktoru bir görün öyle surat astı sanki niye kaldırdın der gibi mesela bir kere daha böyle olduğunda vajinal bakıp bebeğin eşi aşağıda deyip ultrasonla devam edip kiloya kadar yazdırdı ebeye bu sadece geldi oturdu kalp atışı var dedi haftasını dedi ebeye yazsın diye suyu iyi mi diye ben sordum suyu iyi dedi resmen cımbızla laf alıyordum o sırada ebe dedi ki poliklinik randevunuz iptal olur bende dedim doktor hanım poliklinik randevum iptal olursa kilosunu da söyleme şansınız var mı merak ediyorum önünde ultrason var bakıp söylemek yerine kalktı 30 haftalık bebek kaç kilo olursa internete yaz bak dedi ben iyice gerildim sonuçta belki bebeğim iri belki zayıf insan merak ediyor yani bu arada sürekli sancı çektiğim için artık sancıya odaklanmayıp bebeğime odaklanıyorum gelişimi iyi ki kilosu nasıl diye 🤦 yani şuan ben kan tahlili sonucuna ve idrara e nabız dan kendim baktım doktora çıktığımda sonuç çıkmadığı için ultrasonla bile bakmayacaktı doktor, ebe diyor enfeksiyon sancısı olabilir o yüzden doktor hanım şimdi bakmaz bende dedim poliklinik randevum da var bakmazsa onu beklerim sonrada doktor gelince dedi ki randevun iptal olur 😏 ve eğer iptal olursa randevum bebeğimin ne kalp sesini dinleyebildim ne boyunu kilosunu biliyorum yani gelişimi hakkında bir bilgim maalesef yok en son 1 ay önce ki kontrolüyle kalacak 🥺 tek istediğim inşallah bebeğim sağlıklıdır çünkü hissedemediğim için çok korkuyorum 😥