rabiaudn maşallahh bende en son 31.haftada gttm 1800 gramdı suan 34üm cumartesi kontörüm var bakalmm kaç olmuş bebiş😊
selinsmother iremata maşşşşallahhh😂🥰 benim karnı 2 hafta önde gidiyor diğer yerleri 1 hafta önde gidiyor 33+5 2630 gram çıktı
rabiaudn Senayl34 ayda 1 gidiyordum en son 31 haftalkken gttm cumartesi 35 olucam ondan sonra 2 haftada bir gideceğim 😊
Rabia04_09 iremata Bizde 32+1 haftalık olduk bugün kontrolüm vardı kızım tam 2 kiloymuş doğuma kadar rahat 3,5 olur demişti doktorum. Sizinkinin gerçekten maşallahı varmış 🤭
eeccm iremata bende 34 haftaligim 2500 kilo dedi doktor yani az demedi ama bende 2 hafta once gitmistim 2300 du 2 haftada sadece 200 gramm almis biraz zayif sanirim:) boyda 48 cm bence sizde kafaniza takmayin cok dogunca o sisleri iniyo bebisin mutlaka kiloda zaten doktorun dedigi ile ayni cikmiyor
rabiaudn Senayl34 yani bende anlamadım normalde öyle oluyormuş ama doktor 1 ay sonraya verdi saşırdım birde özele gidiyorum 😕 bilmiyorum birde sezeryana cok yatkın ben normal istiyorum belki doktorumu değiştirebilirim
kadr3 eeccm daha hiç girmedim, bu perşembe ilk defa gircem, ama doktorum artık her hafta geliceksin dedi, geçen perşembe kontrol eti bebeğin kilosunu falan söyledi, bu perşembe de nst ye alicak, ve artık her hafta gidicem
Senayl34 rabiaudn geçen hastanede bı kadın la konuştum kadına iri bebek demişler ve direk sezeryana gün vermişler devlete muaneye gelmiş bı denemek için devletteki doktor da 1 hafta önde sadece 3500 kilo nasl iri bebek pozisyonu da uygun. Normal doğum demiş kadın bidaha o özele gitmem faln dedi özel direk sezeryana yönlendiriyor ben 22 haftalıkken özelde sezeryan dedi ben tamam desem gün vs vericekti neredeyse pozisyonu normale uygun değilmiş dedim daha 22 haftalık kaç ay var daha döner baş aşagi sonra bidaha gitmedim oraya ,😂😂
rabiaudn Senayl34 yaa benimde 2 hafta önde kilolu diyor ama kilosu normal gibi geliyor banada çevremede bilemedm bende bi devlete mi gitsem denemekte fayda var 😕
Senayl34 rabiaudn bir doktora asla bağlı kalmadım 1 ayda 4 kere gitigimi biliyorum özel ve devlet karışık gidiyorum şuan 33 haftaligim hem özel hem devlet özele kalsa sezeryanla Nisan ortası alicak ama ben normal istiyorum devletteki de hiçbir sorun yok normali bekleriz diyor