Merhaba kızlar, doktorum 1 2 aydır çocuğa çok kilo aldırmışsın diye beni çok panikletiyor. Şuan 32+4 teyiz.. bebeğin kilosu 2700 müş. Sizde durumlar nasıl? Böyle giderse normal doğuramazsın diyor. Yediklerime dikkat ediyorum ama ne yesem yarıyo galiba..