mel33 sen kaç oldun cnm aynen şükürler olsun🙏🏻🙏🏻 Valla iki gün önce iddar tahlili yaptırdım tansiyonum normal ama köpüklü idrar var diye burdada protein kaçağı falan yazmışlar allaha şükür protein negatif çıktı ama lökosit 10 12 çıktı bende bitmiyo cnm enfeksiyon doktora söylemedim bile sürekli var resmen