Tusse18 Yarendemir_q kimisi 7 de 8 de başlıyor diyor kimisi hiç olmayanda oluyor diyor..tabi insan psikolojik olarak kuruyor kafada niye belirti yok vs diye
Eceselo1759 muziceanne_ 12+2yiz 5+3 te keseyi gördük 7+5 te kalp atışını duyduk sizde duyarsınız inşallah çokk güzel bir duygu 🌸🥰