Fulyax idrar falan demedi Cnmm bi 15 dk bekledim 12/8 çıktı evde takip edin sıkıntı olursa arayın dedi hep normal çıkıyordu bugün bi 13/9 çıktı şimdi gidip idrarda protein baktırmayı düşünüyorum ayrıca bu sağ el ayak şişmesi bende 2 haftadır arttı diğer elim ve ayağımda o kadar Yok bi de sağ tarafım uyuşuk gibi hep 😐