elfoo bize de özelde gittiğimizde verdi kalın bi fotoğraf renkli rica ettik onu da verdi gerçekten çok güzel eşim de her kontrole gittiğimizde girdiği için benimle birlikte heycanlanabiliyor duyguyu tadabiliyor avantajı çok
Sadece fiyat konusunda keşke biraz daha makul olsa doğum yine sorun değil gerçi bütçe ayarlanır tek kafamı kurcalayan devlette olup pişman olur muyum ya da özele gidip 1 güne o kadar para vermeli miyim arada kaldım onun haricinde yetiştirdik herşeyini çok şükür odası bitti bile tek tük şeyleri kaldı ailelerimiz de gereken yerlerde yardımcı oluyolar Allah razı olsun daha 3 4 ay olduğu için çok fazla kafaya takıp dert etmek istemiyorum ama şimdiden kafamda bi plan oluşsun istedim