DuyguKays Arkadaşlar yüksek ihtimal erkek dedi sonradan döner mi sizce, başta erkek olup sonradan kız olduğunu öğrenen oldu mu 😅
Adapte34 Esrafatih01 ayy inşallah bana da öyle olur 13 te kız dedi ama inşallah erkek olur çünkü bi tane kızım var Buda erkek olsun isterim sonra Allah olmayanlara versin inşallah 💙🙏
Evrem23 Sorduğunuz için mi söylüyor doktorlarınız acaba 12+3 de gidicem 2gün sonra bana da söyler mi acaba sormam mı gerekiyor doktora🤭🤭
BusMom Evrem23 geçen hafta 12+3 te doktorum sormadan bugün cinsiyet öğreniyoruz hadi bakalım dedi ve kız olduğunu söyledi bende şaşkınım çok erken gibi inanamıyorum💕
Hazal_4545 DuyguKays 15 haftalık olduk ama kıza benziyor sanki dedi bakalım haftaya net çıkar ozaman belli olacak bakalım
Tripkolikkkiz DuyguKays 12 de banada erkek dedi 21 haftalikken detaylı ultrasonda kız olduğunu öğrendim. Kordonu pipi zannetmiş.
mavi6414 Haftada bacakları açıktı bana da %90 erkek dendi bugün gittik 15. Haftada bacakları kapalıydı açmadı bu sefer kız dedi kafamız karıştı
Glsh97 DuyguKays 13+4 bana da kız geliyor hazirliginizi yapın dedi sonra dan da bir ay daha bekleyin dedi ama annem sağolsun ne var ne yok herşeyi almış 😂 ben de endişe içindeyim acaba değişir mi diye bakalım 19 nsan da tekrar gideceğim bu sefer kesin belli olur diyor düşünüyorum ama hep içimde bı endişe var 😂