_helinsirin19 kullanmalısın vücudunda vitamin eksikliği seni hasta eder zaten doğumda çok kan kaybedeceksin sonrasında bile devam ediyor mesela ben ilk gebeliğimde sadece multivitamin kullandım kan değerlerim iyiydi bu ikinci gebeliğim multivitamin yanında d vitamini demir magnezyum kullanıyorum çünkü hepsinde değerlerim yerlerde magnezyum eksik olunca kramp giriyor mesela hepsinin eksikliğinin bir sıkıntısı oluyor ne yazık ki 23 haftadayım 3-4 kilo aldım daha kilo yapmıyor yani endişen o ise