Kızlar yarın tam 40 haftalık olucaz ama benim herhangi bir doğum belirtim sancım kasılmam yok doktor yarın yatıracak ve suni sancı ile doğumu başlatacak. Açıkcası biraz tedirginim 1 cm açıklık vardı 1 hafta önce . Aynı durumu yaşayanlar varmı aranızda ?? Nasıl geçti doğumlarınız ? İnşallah bebeğimi sağ sağlim kucağıma alırım 🙏