Enfalll123 Kizlar ne yaptıysam gelmiyor bu bebiş. Az önce hastaneden geldim nst de ilk defa ama ilk defa bir sancı çıktı onuda hissetmedim doktor cuma günü gel dedi. Böyle olan varmı canım anneler.
hunilimom Enfalll123 benim sabah sancım yoktu öğleden sonra doğum için yatış vermişlerdi o zaman çıkmıştı sancım ilk kizimi da 41 de doğurdum
Tugba__- Enfalll123 ayni aynı ben demin hastaneden geldim 40+0 sancim çıktı ama bende hissetmiyorum şiddetli değil benide Çarşamba çağırdı
Enfalll123 Kizalr benim gibi olan varmi 1 sancı cikipta sonra ne oldu yaşayan varmı çok merak ediyorum ?😅
busra-123 Enfalll123 benimde yarın 40 hafta canım aynı şekilde ne sancım var ne ağrım doktor yarın için yatış verdi suni sancı ile başlatacak doğumu
Kumsal10 Tugba__- bende devlete gidiyorum bugün gittim 40+2 haftaligim doktor sadece nst kagidima baktı ultrasonla bakmadı gönderdi 🙄
Tugba__- Kumsal10 hmm her devlet faklı demekki ben çok memnunum gittiğim hastaneden insallah dogumdada iyi insanlara denk gelirim
Kumsal10 Tugba__- Valla ben hiç memnun değilim herkes kafasına göre önceden özele gidiyordum devlete geçtim doğum için oda berbat bi hastane yarın yine özele gitmeyi düşünüyorum😒
Uuemine Arkadaşlar şimdi 40+0 olunca kırk haftayı mi tamamlamış oluyoruz yoksa 39 u tamamlamış 40ıncı haftayı yaşamaya mı başlıyoruz 😂anlatabildim inşallah biri beni bu konuda aydınlatabilir mi
Nazli-61 Uuemine 40. Hafta dolmuş oluyor artık 41. Haftaya girmiş oluyorsun 😅yani birisi sorunca 40 haftalık bebeğin 😅
Tugba__- Kumsal10 yok yahu daha ama yarından itibaren suquat sıcak duş bunlari deniycem çünkü haftaya pazartesi son dedi doktor suni istemiyorum inşallah doğal bi şekilde ilerler sonuc