NurTati 37 haftalık 2500 gr dı ve biz 2-3 hafta geriden geliyoruz normalde 39 haftada alırız demişti Dr ama adet tarihine göre 42 bebeğin haftasına göre 39 u bekleyecekmişiz 😞 kilosuna falan takılma canım önemli olan haftasını tamamlaması biz hafta olarak geriyiz küveze düşmesin diye mecbur bekliyoruz.