GY1994 bilmiyorum ki on gün önce gittiğimde muayeneye diğer doktor normal demişti. Kilosu artmış ve boyu da uzamış on gün içinde aslında. Ama bu sefer bir hafta geriden geliyor ama sorun değil, normal dedi. Yine de tedirgin olmama yetti. Beslenmeyle ilgili buradan duyduğum genel tavsiyelere dikkat edicem, bakalım inşaAllah normaline döner yine. Yoksa çok uzun ya da çok tombul bi bebek olsun gibi bir düşüncem yok, ben zaten minyon tipli biriyim , az çok bebeğimin hangi aralıkta olacağını tahmin edebiliyorum 🤷🏻♀️