Yagmurr8 Yagmurben benimde çok bulanıyordu midem suyu çok seven biri olarak bulantıdan içemiyordum Dr. Prilam Dr. Hapını verdi çok memnunum çok rahatlatıyor en azından yemek yiyebiliyorum suyu yine çok içemiyorum ama yine hiç yoktan iyidir biraz içebiliyorum
suheda9595 Mucizebebekelif1 🙈bu hangi doktor söyleyin de gitmeyelim 🫠 bebeğin içerisindeki sıvıyla su içmenin alakası yok. Su sana zararlı içmezsen. ödem, enfeksiyon vs. olur içmek lazım o yüzden.
NisaSevgili Yasemin-eymen36 bende senin gibiydim buna çare olarakta kendimce bişey buldum. Beni sustacak şeyler yiyip sonra su içiyorum. Denemek istersen :)
Gunes1723 Yagmurben bende senin gibiydim doktorum prilam dr önerdi günde 4 taneye kadar alabiliyorsun ben gece yatmadan 2tanr içiyordum ve aşırı faydasını gördüm