Bende içemiyorum, doktoruma sorduğumda her insanın bünyesinin ve su ihtiyacının aynı olmadığını bebeğim için korkup kendimi çok zorlamamam gerektiğini söyledi. Söylediğine göre bizim içtiğimiz su ile bebeğin suyunun çok da ilişkisi olmadığını plesentanın gerekli sıvı ihtiyacını zaten bebek için ürettiğini ifade etti. Gerçekten de 35+3 üncü haftadayız ve ne zaman gitsem bebeğin suyu hep iyiydi. Vücudunuz ne kadar istiyorsa o kadar tüketin. Kendinizi zorlayıp yıpratmayın.