Normal dogumdan korkuyordum. Youtubedan doktorlarin normal dogumu anlattiklari videolari izledim. Pozitif dogum hikayelerini okuyup kendimi cesaretlendirmeye çalışıyorum:) . Bence normal dogum daha iyi. O an cekiyosun bebegi kucagina alinca bitiyo. Sezeryanda dogumdan Sonra basliyo ağrılar . Hepimiz için hayırlısı neyse o olsun🌸