Damlaydemir0 geçen pazar sezaryen oldum. Bebişin kafası kasıkta ama kanalda değildi yan duruyordu biraz doktor suni ile deneriz dedi o da kesin sonuç vermeyeceği için istemedim. İyiki de istememişim hem o sancıyı çekip hem sezaryenin ağrısını çekemezdim çünkü. Ben pazar oldum Salı normale dönmüştüm ara sıra ağrım oluyordu o da doktorun verdiği ağrı kesicilerle antibiyotikle geçti zaten baş ağrısı,bel ağrısı yaşamadım. İlk yürümem de çok zor olmadı bence zor olan doğrulabilmek hastanedeki yatak çok iyi ama eve gelince yataktan doğrulup bebeği kucağına alabilmek zor gerçekten. Bünye meselesi yani herkeste farklı bir etkisi olabilir.