Ya kızlar 3-4 gün önce gittiğimde doktor baktı 1 cm açıklık var dedi. Şu 2-3 gündür adet ağrısı gibi ağrım var ama düzensiz bazen 3-4 saatte bir geliyor bazen 5 dakkada bir. Sadece kasıklarımda belime çok nadir vuruyor. İlk gebeliğim bu arada. 38+6 dan gidiyorum Şuan. Merak ettiğim sizin 1 cm açılma olduğunda süreç nasıl ilerledi kaç günde 3-4 cm ulaştı veya doğum oldu? Veya siz ne şikayetten doktora gittiniz bebek doğdu? Ben kaldım böyle gitsem mi doktora bilmiyorum hareketleri iyi suyu azalır mı bilmiyorum ağrılarım var acaba açıklık ilerlemişmidir bilmiyorum nst girdiğimde sancım yoktu. Biraz uzun oldu kusura bakmayın🫠